قیمت خرید پک کامل فیلتر تصفیه آب 6 مرحله ای

اغلب دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در تهران و کرج و سراسر ایران از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای هستند . به همین جهت تعویض فیلتر تصفیه آب 6 مرحله ای مسئله ی مهمی است که باید با یک پک کامل فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی ، آمریکایی یا ژاپنی انجام گردد . عدم تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی میتواند کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده دستگاه شما را کاهش دهد و به آن صورت مطلوب که بایستی آب تصفیه شود این عملکرد درست انجام نشود . از دیگر مضرات دیر عوض کردن فیلتر تصفیه آب خانگی نیز رسوب کردن در پمپ و شیر های برقی دستگاه تصفیه آب تایوانی شما خواهد بود که قطعات دستگاه تصفیه آب شما را نیز خراب نموده و باعث بروز عیب در دستگاه تصفیه شما خواهد شد . جهت خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب ، اطلاع از قیمت پک کامل فیلتر تصفیه آب و همچنین درخواست خدمات سرویس و تعویض فیلتر آب تصفیه کن خانگی خود میتوانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید :

09125585776

پک کامل فیلتر تصفیه آب

انواع پک کامل فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

پک فیلترهای دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس که دارای پمپ و مخزن هستند شامل 6 فیلتر تصفیه آب به نام های زیر هستند :

  • فیلتر مرحله اول پلی پروپیلن pp تصفیه آب خانگی
  • فیلتر مرحله دوم کربن اکتیو udf gac آب شیرین کن خانگی
  • فیلتر مرحله سوم کربن بلاک cto آب تصفیه کن خانگی
  • فیلتر مرحله چهارم ممبران Membrane تصفیه آب
  • فیلتر مرحله پنجم پست کربن Post Carbon دستگاه تصفیه آب
  • فیلتر مرحله ششم مینرال Mineral معدنی ساز دستگاه تصفیه آب خانگی

از آنجایی که تصفیه آب cck دارای فیلترهای تایوانی بسیار درجه یک و با کیفیت هستند فیلتر مراحل 1.2.3.5.6 معمولا از فیلتر تصفیه آب cck استفاده میشود . حتی اگر این فیلتر ها را برای تعویض فیلتر تصفیه آب cck استفاده نمیکنید نیز پیشنهاد میشود که از فیلتر تصفیه آب تایوانی cck برای تعویض فیلتر آب شیرین کن خانگی خود استفاده نمایید چون هم دارای سایت جهانی بهداشت تاییدیه و گواهی بین المللی داشته و هم قیمت فیلتر تصفیه آب cck نیز نسبت به مابقی قیمت های نامعقول مراکز پخش فیلتر تصفیه آب خانگی مناسب تر است .

اما فیلتر ممبران باید دارای چه مارکی باشد و چگونه اصلی بودن آن را از تقلبی ممبران تصفیه آب خانگی تشخیص دهیم ؟ فیلتر ممبران تصفیه آب خانگی دارای برندهای متفرقه زیادی در بازار تصفیه آب تهران است . از بهترین فیلتر ممبران تصفیه آب خانگی در ایران که شرکت تصفیه آرا نیز از آنها استفاده مینماید میتوان به ممبران ونترون Vontron تایوانی ، ممبران فیلمتک Filmtec آمریکایی ، ممبران گلد تورای Gold Toray ژاپن اشاره نمود .

هر سه این ممبران ها 13 لایه اصلی بوده و دارای لایه هایی فشرده و با کیفیت هستند ، اما اختلاف قیمتی هم دارند که مربوط به کیفیت بالاتر ممبران فیلمتک و گلد تورای بوده و عمر مفید این دو ممبران از ممبران ونترون بیشتر خواهد بود . البته در صورت درخواست تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب از کارشناسان تصفیه آرا هر سه مدل فیلترهای تصفیه آب در محل شما حاضر شده و کیفیت آنها به شما توضیح داده خواهد شد . طبق صلاح دید شما تعویض فیلتر انجام خواهد شد .

قیمت پک کامل فیلتر تصفیه آب ممبران تایوانی

پک کامل فیلتر تصفیه آب 6 مرحله ای با ممبران تایوانی

پک کامل فیلتر دستگاه تصفیه آب با ممبران ونترون که ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا بوده کیفیت درجه یک و بسیار خوبی داشته و به خوبی نیز آب آشامیدنی را تصفیه مینماید . اما وجود ممبران تایوانی Vontron باعث میشود که عمر مفید فیلتر ممبران تصفیه آب خانگی شما کمتر از پک هایی با ممبران آمریکایی و ژاپنی باشد . به طور کلی زمان تعویض فیلتر مراحل 1و2و3 آب تصفیه کن خانگی شما هر 4 الی 6 ماه انجام میگیرد . زمان تعویض فیلتر آب شیرین کن مراحل 5و6 نیز هر یکسال بوده و زمان تعویض ممبران تایوانی تصفیه آب خانگی نیز هر یک سال و نیم انجام میشود . توجه کنید که کیفیت ممبران آب تصفیه کن شما در کیفیت آب خروجی تصفیه شده تاثیر مستقیم دارد و هر چه کیفیت بالاتر و لایه های ریزبافت تر داشته باشد کیفیت آب تصفیه شده نیز بیشتر خواهد بود . جهت اطلاع از قیمت پک کامل تعویض فیلتر تصفیه آب شش مرحله ای با ممبران ونترون و همچنین خرید اینترنتی پک کامل فیلتر تصفیه آب میتوانید با کارشناسان فروش تصفیه آرا تماس حاصل فرمایید .

قیمت پک کامل فیلتر تصفیه آب ممبران آمریکایی

پک کامل فیلتر تصفیه آب 6 مرحله ای با ممبران آمریکایی

ممبران فیلمتک آمریکایی Filmtec یکی از بهترین فیلتر ممبران تصفیه آب خانگی در ایران بوده و بر روی انواع بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی میتوانید این ممبران را مشاهده نمایید . در واقع در کارتن انواع دستگاه تصفیه آب خانگی که جزو برندهای معتر دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در ایران همچون تصفیه آب cck سی سی کا و تصفیه آب سافت واتر Soft Water هستند ممبران فیلمتک 50 گالن قرار میگیرد که در زمان خرید باید به اصلی بودن ممبران توجه نمایید . ممبران فیلمتک بر روی این پکیج کامل فیلتر آب تصفیه کن میتواند سختی آب آشامیدنی تصفیه شده دستگاه شما را تا زیر عدد 100 که نرمال سلامت بدن انسان است کاهش دهد و برای تعویض فیلتر تصفیه آب سافت واتر و تعویض فیلتر تصفیه آب cck و انواع دستگاه های پمپ و مخزن دار این پک کامل 6 فیلتره توصیه میگردد . همچنین طرز تعویض فیلتر تصفیه آب پیوریتک Puritec و تعویض فیلتر تصفیه آب پیوریکام نیز در آینده با ممبران آمریکایی و ژاپنی به صورت آموزش تصویری در تصفیه آرا قرار خواهد گرفت . اما پیشنهاد میشود که ممبران دستگاه تصفیه خود را خودتان تعویض نکنید زیرا اصول بک واش باید در تعویض فیلتر تصفیه آب artec و دیگر برندهای اسمز معکوس رعایت گردد . قیمت فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای را نیز میتوانید هم در صفحه تعویض فیلتر تصفیه آب مشاهده نموده و یا با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید . همچنین تعویض فیلتر تصفیه آب در تهران رایگان بوده و شما تنها هزینه فیلترهای خریداری شده را میپردازید .

قیمت پک کامل فیلتر تصفیه اب ممبران ژاپنی

پک کامل فیلتر تصفیه آب 6 مرحله ای با ممبران ژاپنی

ممبران گلد تورای ژاپن Gold Toray از دیگر بهترین مارک فیلتر تصفیه آب خانگی در بورس فروش دستگاه تصفیه آب تهران و ایران است . تنها به این دلیل که کیفیت این فیلتر ممبران بسیار بالا بوده و عمر مفیدی نزدیک به دو سال نیز دارد . در انواع دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای ، دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای قلیایی و دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای میتوان از پک کامل فیلترهای دستگاه آب شیرین کن خانگی با ممبران ژاپنی گلد تورای استفاده نمود و مزیت این فیلتر نیز قیمت مناسب آن است . هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب 6 مرحله ای با ممبران ژاپنی آنچنان تفاوتی با ممبران فیلمتک آمریکایی ندارد اما در عوض کیفیت این فیلتر بسیار بهتر و بالاتر میباشد . همچنین در صورتی که میخواهید بهترین سختی آب برای آشامیدن را دریافت کنید پیشنهاد میشود خرید پک کامل فیلتر تصفیه آب شش مرحله ای تایوانی با ممبران ژاپنی را انتخاب نموده و تا دو سال از آب آشامیدنی با سختی پایین و استاندارد استفاده کنید . دیگر فیلترهای این پک نیز از فیلتر تصفیه آب cck بوده که قیمت فیلتر تصفیه آب cck نیز بسیار مناسب و کیفیت آن نیز کاملا درجه یک و اصلی میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *